Zakaj je optimizacija boljša od sponzorirane povezave?

Tako na googlu kot najdi.si ju lahko kupimo sponzorirane povezave ki so na željene ključne besede na prvem mestu, ter izgledajo nekako takole:

Najdi.si:

sponzorska povezava

google.si:

sponzor 2

Pri najdi.si-ju ozadje niti ni tako drugačen, pri googlu pa je kar precej. In to nas odbija, po večini ljudi teh povezav sploh ne vidi, saj so osredotočeni na takšne barve kot so jih navajeni pri iskalniku, ne pa neke drugačne, ki nas avtomatsko spomnijo za reklame, ki pa so za nas nekaj “slabega, odbijajočega”. Zanimiva bi bila primerjava ali dobijo več zadetkov iz googla tisti ki imajo spletno stran po optimizaciji najboljšo, ali tiste ki imajo sponzorirano povezavo ter so na vrhu. Jaz osebno sem siguren da slednji prav gotovo ne dobijo več zadetkov. če tako pogledam jih dobijo optimizirane strani vsaj polovico več. Možno da se motim vendar takšen občutek sem dobil, kajti jaz na googlu še nikoli nisem kliknil na sponzorirano povezavo, ponavadi je sploh ne pogledam.
Po mojem mnenju pa bi se splačalo kupiti takšno sponzorirano povezavo ki te da samo na vrh iskalnika za neko ključno besedo, toda je navidezno ista kot druge.
Pa vi, kaj klikate po sponzoriranih povezavah?

This entry was posted in Uncategorized, Zaslužek na netu. Bookmark the permalink.

12 Responses to Zakaj je optimizacija boljša od sponzorirane povezave?

Comments are closed.